Może niektórzy się ze mną nie zgodzą i będą protestować przeciw umieszczeniu haftu na tym blogu. Nazwa bloga rzeczywiście jest trochę myląca, trudno nazwać haft nadrukiem, precyzując jest to raczej metoda znakowania. Ale przecież o to właśnie chodzi na naszej stronie, o opisanie wszystkich metod znakowania gadżetów reklamowych.
Ale wróćmy do tematu. Haft to bardzo stara metoda znakowania. Obecnie stosowany do znakowania odzieży reklamowej haft komputerowy znacznie się różni od starego haftu ale jednocześnie bezpośrednio z niego się wywodzi. Haft wykonany komputerowa zapewnia bardzo wysoką jakość i precyzje wykonania. Obecna technologia pozwala na zastosowanie nici w piętnastu kolorach w jednym wzorze. Do wykonania wzorów można zastosować nici poliestrowe, wiskozowych lub bawełnianych. Z pośród znanych nam metod, z całą pewnością wykonanie haftowanego logo na koszulce czy czapce daje najbardziej elegancki efekt. Niestety haft nie nadaje się do znakowania materiałów bardzo cienkich i delikatnych. Za to doskonale nadaje się do wykonania czapki z nadrukiem, doskonale wygląda na koszulkach polo wysokiej jakości. Polecam w miarę możliwości korzystanie z tej metody znakowania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz